grab some toilet paper...

Thursday, August 31, 2006

Inspirasi dari cikgu tersayang ku, Tan Meng Yoe =p

Okay lah, bukan cikgu aku tetapi 'team member' aku. Dia tu lebih macam kawan saya. Sangat terkenal dalam isu-isu percintaan. "Doktor Cinta" gelaran-nya. Ungkapan terkenal dia - "Mereka kata bila kamu menemui awek hidup kamu, masa berhenti dan itu lah benar!" (bodohnya ungkapan tu, tak beri logik pun). Okay lah, cukup cukup. Blog ini berkenaan dengan aku, bukan dia. Dia tu memberi inspirasi kepada saya untuk mem-blog dalam Bahasa Malaysia saja. Hari ini pun Hari Merdeka kan? Bagus lah, aku blog dalam Bahasa Malaysia sempena hari yang bermakna ini.
Sebenarnya, mem-blog dalam BM boleh melepaskan 'stress' untuk saya walaupun agak sukar. Lawak aje aku ketawa pada BM aku yang teruk ini. Lewat lewat ni aku 'stress' kerana ada banyak kerja untuk buat kat kolej. Ada assignment yang kena hantar minggu depan. Ada peperiksaan lagi! Baik lah, minggu ini mesti ulang kaji, rajin sikit. Harap boleh dapat HD seperti apa yang Mak Cik Coco kata. Jika saya buat dia gembira mungkin boleh dapat ais krim lagi.
Baik lah, ini saja dari aku hari ini. Mesti pergi ulang kaji. Ada kelas lagi besok, celaka.Harap cerita hari ini bukan macam tahi sangat. Eh, tunggu. Ini memang macam tahi lah. Bodoh.

10 Comments:

Blogger chewieâ„¢ said...

eih, kawan. bahasa kamu(lu) sangat TERUKlah!! gurau saja(aje). semua orang pun macam itu(tu) juga(jugak). tetapi(tapi) kamu(lu) mem-blog menggunakan(guna) bahasa pun agak unik juga(jugak). bagus bagus!!

Friday, September 01, 2006 4:10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

gosh.. joeL hahaha! post more entries in BM! its really really entertaining so its not that 'tahi' after all =) -caeme-

Friday, September 01, 2006 4:26:00 PM  
Blogger joel said...

haha...terima kasih banyak banyak. saya tersentuh...

Saturday, September 02, 2006 12:29:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

tersentuh apa?

elektrik?

jadi rambut kamu ada hangus tak?

Saturday, September 02, 2006 12:38:00 AM  
Blogger joel said...

sial...

Saturday, September 02, 2006 2:01:00 AM  
Blogger Abel Cheah said...

eh bodoh sepat kuh ni kureng ajer kuh nak altar call?

Saturday, September 02, 2006 10:54:00 AM  
Blogger joel said...

omg...i didn't understand that sentence at all...lol

Saturday, September 02, 2006 11:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

abel, melayu awak memang tak boleh...

Sunday, September 03, 2006 8:18:00 PM  
Blogger Abel Cheah said...

wek nak pe?

kita punya bm best tau? =)

Sunday, September 03, 2006 9:20:00 PM  
Blogger Superratty@TMY said...

if u insult me again i will destroy you.

Sunday, September 03, 2006 10:59:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home